Primus Inter Pares

Az élet akkor szép, ha bonyolítjuk! Hadd legyek ebben én az első az egyenlők között

Képeim

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

HTML

30Y (Cseh Tamás) - Csönded vagyok

2011.01.12. 01:21 | primus_inter_pares | Szólj hozzá!

Most elmondom
Mid vagyok, mid nem neked;
Vártál ha magadról szép éneket
Dícsérő éneked én nem leszek
Mi más is lehetnék?
Csak csönd neked.


Ne szólj, ó, csönd vagyok, csönded vagyok,
Ha rám így kedved van, maradhatok
Ülhetsz, csak tűrve, hogy dal nem dícsér,
Se jel, se láng;
Csak csönd mely égig ér.

S folytatom mid vagyok, mid nem neked;
Ha vártál lángot, az nem lehetek.
Fölébem hajolást, hamu vagyok,
Belőlem csak jövőd jósolhatod.


Most elmondtam,
Mid vagyok, mid nem neked;
Vártál ha magadról szép éneket
Dícsérő éneked én nem leszek
Mi más is lehetnék?
Csak csönd neked.

Címkék: cseh tamás 30y

A bejegyzés trackback címe:

https://primusip.blog.hu/api/trackback/id/tr82577911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása